Розділ 1. ТЕХНОЛОГІЯ ТА ТЕОРІЯ МОНТАЖУ
• Поняття монтажу
• Лінійний та не лінійний монтаж
• Сучасна технологія виробництва Кіно та ТБ-продукту
• Складові частини фільму та ТБ-шоу (план, монтажна фраза, сцена (сюжет), епізод)
• Крупності кадру
• Теорія монтажу. Головні принципи
Розділ 2. ІНТЕРФЕЙС ТА НАЛАШТУВАННЯ ПРОГРАМИ
• Огляд елементів інтерфейсу
• Налаштування програми
• Знайомство з шорткатами (комбінаціями клавіш)
Розділ 3. ІМПОРТ МАТЕРІАЛУ ТА ЙОГО ОРГАНІЗАЦІЯ
• Створення Івенту, Проекту та їх налашутвання
• Налаштування імпорту матеріалу
• Keyword-колекції
• Smart-колекції
• Рейтинги
• Ролі
• Папки
--Практичне завдання з організації матеріалу--
Розділ 4. Розмітка матеріалу та прийоми монтажу
• Прийоми розмітки матеріалу
• Робота з головними інструментами монтажу (Tools)
• Режими таймлінії
• Техніки монтажу та лайфхаки
--Практичне завдання: Монтаж рекламного відео--
Розділ 5. ТЕХНІКИ МОНТАЖУ
• Ефект Кулєшова
• Перехресний монтаж
• Паралельний монтаж
• Поєднувальний монтаж
• Внутрішньокадровий монтаж
• Психологічний монтаж
• L-J Cut
• Jump Cut
• Липка увага
• Поліекран
• Перебивка
--Практичне завдання: Разбір фильму по прийомам монтажу--
Розділ 6. РОБОТА ЗІ ШВИДКІСТЮ ТА АТРИБУТАМИ ВІДЕО
• Ритаймінг (робота зі швидкістю)
• Атрибути і метадані медіа файлів
• Робота з вікном Inspector
Розділ 7. АНІМАЦІЯ ТА РОБОТА З КЛЮЧОВИМИ КАДРАМИ
• Анімація параметрів у вікні Inspector
• Анімація параметрів у вікні Viewer Display
• Редагування шляху анімації
• Редагування анімації в режимі Video Animation
• Створення композиції
--Практичне завдання: Створення поліекранів (Split Screen)--
Розділ 8. ОСНОВИ ДРАМАТУРГІЇ
• Триактна структура розвитку історії
• Протоганіст і антагоніст
• Методи утримання уваги глядача
• Роль звуку і музики у монтажі
--Практичне завдання: Створення історії під майбутній монтаж--
Розділ 9. РОБОТА ЗІ ЗВУКОМ
• Теорія звуку
• Робота з бібліотекою ITunes
• Корекція рівня звуку і панорами
• Усунення звукових дефектів
• Створення об'ємного звуку
• Опція Match Audio
• Застосування аудіо ефектів
• Запис звуку
• Робота з інтершумами та SFX
• Створення звукової експлікації проекту
--Практичне завдання: Запис закадрового тексту і монтаж історії--
Розділ 10. РОБОТА З ГРАФІКОЮ І ТЕКСТОМ
• Типи і види графіки
• Робота з форматом PSD
• Робота з бібліотекою Photos
• Застосування відео-генераторів
• Робота з текстовими генераторами
• 3D-текст
• Використання графічних тем
--Практичне завдання: Створення різних видів титрів--
Розділ 11. ПРАКТИЧНЕ ЗАНЯТТЯ
• Монтаж історії по сценарію
• Виконання завдання на час
Розділ 12. ЕФЕКТИ ТА ПЕРЕХОДИ
• Огляд і застосування переходів
• Використання відеоефектів
• Робота з масками
• Техніка Chroma-кеїнга
--Практичне завдання: Робота з матеріалом відзнятим на зеленому фоні--
Розділ 13. КОЛЬОРОКОРЕКЦІЯ
• Основи роботи з кольором
• Інструменти моніторингу
• Опція Match Color
• Робота з інструментом Color Board
• Створення масок на основі кольору
• Створення художніх корекцій
--Практичне завдання: Кольорокорекція рекламного відео--
Розділ 14. РОБОТА З VR ТА 360-ВІДЕО
• Огляд технології доповненої та віртуальної реальності
• Початкова обробка і налаштування 360-проекцій
• Редагування та монтаж 360-відео
• 360-ефекти
Розділ 15. СТИЛІ МОНТАЖУ
• Ігрове кіно
• Документальний фільм
• Реаліті-шоу
• Кліповий монтаж
• Реклама
• Тизери та трейлери
• Монтаж для інтернету
Розділ 16. МУЛЬТИКАМЕРНИЙ МОНТАЖ
• Створення архіву камери
• Технологія багатокамерного монтажу
• Робота з мультикамом
• Синхронізація відео зі звуком
-- Практичне завдання: Монтаж концертного номеру, відзнятого на 15 камер--
Розділ 17. ЕКСПОРТ ПРОЕКТУ І КОНВЕРТАЦІЯ
• Базовий експорт матеріалу
• Експорт для вебу
• Інші види експорту
• Експорт та конвертація через програму Compressor
• Створення пресетів для експорту
Урок 18. БОНУС
• Серія уроків з фішками та лайфхаками програми
_______________
Курс створено на базі версії Final Cut Pro X 10.6